miercuri, 28 noiembrie 2012

Tastează rapid cu RapidTyping Tutor

Vreau sa spun de la început ca acest program se adresează mai mult copiilor care vor sa invete sa tasteze corect dar celor mai avansați ce doresc sa treacă la un alt nivel de tastare mai rapida.Acesta este un program de care si eu m-am lovit cu ceva timp in urma, așa ca de dragul amintirilor legate de el, am zis ca ar trebuie sa ii fac un articol doar lui.

RapidTyping Tutor

RapidTyping Tutor are o interfața simpla si distractiva având posibilitatea de schimba wallpaper-ul, tema si de a introduce noi cuvinte in vocabularul acestuia. Cu ajutorul acestui program, voi cat si copii voștri va veți distra in timp ca tastați.Dezavanjul sau din punctul meu de vedere este spațiul ocupat pe hardisk (nu ca asta ar fi o problema dar eu am hardul aproape plin), dar pentru cei care au suficient spațiu nu va fi o problema, ocupând 24-25 MB este perfect pentru  oricine.

Acest program, sau mai bine zis tutorial de scriere, funcționează atât pe Windows cat si pe Ubuntu si Mac OS, astfel ca oricine îl poate folosi, atât pe laptop-PC cat si pe tableta. Acesta vine atât in varianta portabila dar si cea stabila, eu va recomand cu plăcere varianta portabila, care deși are 18 MB va scutește de cei 25 MB daca îl instalați local.

Pe site-ul acestora veți vedea mai multe versiuni ale acestuia, atât online cat si descărcabile, sunt si câteva alternative pe acolo, așa ca daca nu va convine acesta puteți oricând sa încercați altul, ca pana la urma urmei e totul la doar câteva click-uri distanta, nu?

Link download|RapidTyping Tutor

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu