luni, 7 ianuarie 2013

HP USB Storage Format Tool, cel mai bun program de formatare pentru Stick-uri USB

Iată că după mult timp în care nu am avut probleme cu prietenul meu de încredere, domnul Stick USB, azi am avut prima problemă, după ce am făcut o greșeala mare formatândul greșit și astfel devenind imposibil de accesat ca unitate de stocare portabilă, și în consecință era imposibil de accesat.Am încercat să îl reformatez direct din Windows, dar n-a funcționat, așa că am căutat pe net ceva ajutoare mai bune, și am găsit unul pe care îl pot folosi și pe cardul de memorie al telefonului, care îmi cam făcea probleme până îl accesam.

HP USB Storage Format ToolHP USB Storage Format Tool rezolvă astfel de probleme cu doar câteva click-uri și fără probleme, este rapid si compatibil cu toate versiunile de Windows și ce este mai bine pentru mine, nu necesită instalare, astfel ca se poate rula direct.

Acesta vă ajută să formatați orice USB Flash Drive într-unul dintre formatele alese de voi cu doar câteva click-uri.Formatele disponibile sunt: FAT, FAT32 sau NTFS. Cu ajutorul său puteți crea foarte ușor un Stick USB bootabil foarte util atunci când PC-ul vostru are probleme.

Cu ajutorul NTFS aveți mai mult spațiu la dispoziție, cu ajutorul opțiunii"Data Compresion"

 

Link download| HP USB Storage Format Tool

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu