duminică, 20 ianuarie 2013

Picmonkey, editor photo rapid si simplu

Deși nu sunt un utilizator al programelor de editare photo online, din diferite motive am început să le folosesc.Unul dintre motive ar fi faptul că le am cu mine oriunde si oricând pe orice PC, nu doar pe cel de acasă, iar datorita tehnologiei Cloud pot încărca pozele modificate pe unul dintre site-urile de profil gen Dropbox, și să le descarc pe PC-ul de acasă oricând doresc.
Sunt programe (site-uri) simple de utilizat și care nu necesită spațiu fizic pe HDD-ul nostru, încă mai am mici probleme până o să mă obișnuiesc cu ele, dar sunt sigur ca programul (site-ul) prezentat în continuare o sa îmi fie de folos.

Pic monkey


Este vorba despre, probabil cel mai simplu și rapid editor photo online pe care l-am folosit vreodată. În ciuda simplități sale, este program (site) foarte complex, ce permite editarea pozelor in mod rapid și plăcut, iar interfața user-friendly te ajută foarte mult fiind intuitiva și deloc derutanta.

TheLionRangerAllEps_14-580x389

Acesta poate: tăia, decupa, da efecte pozelor, machia si retușa, aplica texturi, adăuga texte și multe altele.Nu am să mă întind prea mult cu detalii, deoarece or să vă ia plăcerea de al utiliza.

Este un program (site) bine dotat și bine structurat, totul împartinduse pe categorii foarte ușor accesibile.Sincer nu am să spun câte poți face cu el, pentru că poți face multe, totul ține de voi, și de imaginația voastră.

Are la purtător efecte precum: Orton, Cross Process, Tranqiul, B&W, Sepia etc.Este un editor photo online free, dar cu posibilitate de a face upgrade cu 4,99 dolari pe luna sau cu 33,00 pe an, personal aleg varianta doi, deoarece este mai accesibila de mai ieftina daca punem cap la cap si facem o înmulțire simplă de 12x4=48, deci mai bine alegeți varianta doi.

Link online|Picmonkey

1 comentarii: