marți, 27 noiembrie 2012

Xion Player alternativa perfecta Winamp

Acesta fiind primul articol acest blog permitetimi sa va spun bun venit.Pe acest blog voi posta programe si tot ce intra in acesta categorie.Deși in încercarea de a face un blog, ci anume FaraNoi, un blog pe care am scris despre mai multe la un loc, dar am dat greși, așadar după ce m-am gândit mai mult am zis sa încep un nou blog, adică acesta.

Xion PlayerXion player, este un player de care m-am mai folosit pana acum, dar datorita mai multor reinstalări ale sistemul de operare am uitat de el, pana acum câteva zile când am dat peste el pe niște cd-uri vechi, versiunea pe care eu o aveam era veche, așa ca am făcut rapid un update la cea mai noua versiune 1.0 build 127. Acest player nu a mai primit un update de mult de prin 2010, dar vad ca pe forumul lor sunt topicuri noi.  

 

Temele nu lașa de dorit având având un număr mare de teme 1018, dar plugin-urile o cam fac, nu exista decât vreo trei plugin-uri pe site-ul lor, dar se pot găsi pe net mai multe. Calitatea sunetului foarte buna si nu veți fi dezamăgit indiferent de genul de muzica redat. Fiind un program mic nu ocupa decât 4,12 pana la 6 MB, foarte puțin in comparație cu Winamp, acesta dar si calitatea sunetului îl face bun pentru orice.

Link download|Download Xion Player

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu