joi, 3 ianuarie 2013

Disk SpeedUP, îți ține HDD-ul in cea mai buna stare

Înainte de a Începe cu prezentarea unui nou program, dați-mi voie să îmi cer scuze pentru lipsa acută de articole, dar in ultimele câteva zile programul meu a fost puțin cam încărcat   și însa va mai fi, o săptămâna si ceva, daca nu rezolv măcar jumate din ce am pe lista până poimâine, așa că am scurtat drastic rația de la doua sau trei articole pe zi la unul singur, iar cat despre postările cu trucuri îmi cer scuze că nu a mai apărut nici una, nu mai am timp să mă ocup de ele, acum că am stabilit acest lucru hai sa trecem la ale noastre

Disk SpeedUp.Programul despre care am sa vorbesc, în continuare, este Disk SpeedUP, un program ce ajută la menținere stabilă a HDD-ului vostru prin defragmentare si prin curățarea sa.Este un program foarte simplu de utilizat nu este încărcat in opțiuni, dar le are pe cele mai de bază și in același timp cele mai utile funcții pentru a vă asigura stabilitatea in timp a HDD-ul.

Acesta are suport pe toate tipurile programare:FAT, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, NTFS+EFS.Include de asemenea un instrument de optimizare, care este intradevăr lent, dar dă rezulta mai bune ca unul rapid, deoarece scanează fără a lăsa nimic.

Acesta ne permite sa defragmentăm, foldere separat si să excludem un anumit tipuri de file din scanare.Cu alte cuvinte, este programul perfect pentru a va păstra HDD-ul un perfectă stare si optimizat la maxim.

Link download|DiskSpeedUP

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu