marți, 22 ianuarie 2013

Photshop CS6 portable, gratuit photoshop, versiune neoficiala Photoshop, descarcă Photoshop CS6 torrent

PhotoshopCS6Azi nu am să postez un articol lung despre vreun program, ci am să ofer tuturor posibilitatea de a descărca gratuit, în versiune portabile, neoficiala..........Adobe Photoshop CS6....Acum să fim sinceri, Photoshopu costă cam cât PC-ul de pe car citești acest articol, și nu mulți dintre noi ne permitem să îl cumpărăm, de fapt mai nimeni nu își permite, așa că folosesc aceste versiuni neoficiale la fel de bune și gratis, cum alternativele, în cazul marelui program de editare photo de la Adobe, pentru unii (aici mă număr și eu) nu sunt o alegere bună, deși personal, nu prea mai folosesc Photoshop-ul de ceva vreme, e să zicem că m-am cam lăsat prins în capcana editoarelor online, am considerat că acest Photoshop ar fi de ajutor multora dintre voi.......Spațiul ocupat de acesta pe HDD este mic în comparație cu cel original, deși are toate funcțiile celui original.

 

Link download torrent|Photoshop CS6 Portable

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu