sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Crack Uninstall Tool, descarca de pe 2Shared.com

Nu este un secret ca mulți oameni folosesc programe crack-uite, sau ca unii folosesc alternative, însa alternativele poate nu aceleași funcții, de exemplu Gimp si Photoshop, deși sunt la fel, au diferite funcții pe care celălalt nu îl le are, in schimb Gimp este gratis, si Photoshop' costa un car de bani, pentru cine nu are ca mine, îl descărca de pe torrent.Eu am dat doar un exemplu, acum putem lua orice de pe net, fără sa plătim, ca de exemplu o aplicație pentru dezinstalarea programelor, cea pentru care am pregătit si eu un mic crack, deoarece îl folosesc de mult, si pana acum este pot spune ca bate Revo Uninstaller cu mult.

Uninstall Tool pro crack full

Programul, sau mai bine zis unealta se numește Uninstall Tools, o unealta ce nu doar dezinstalează programele, ci și șterge orice urma a lor de la registri pana la foldere. Este simplu de utilizat și pentru cine utilizează Geek Uninstaller, acesta vine ca o versiune plătita a sa.

Nu am făcut acest pentru prezentarea lui, ci pentru a publica crack-ul, o sa va convingeți la utilizare de ce.

Pentru instalare crack-ului trebuie sa urmați pașii de mai jos si gata.

1. Descărca fișierul de mai jos.

2. In arhiva descărcata o sa găsiți un fișier si programul.

3. Instalați programul.

4. Duceți-va in folderul unde ați instalat programul.

5. Alegeți dintre cele doua versiuni de 32 sau de 64 biți.

Acum dacă ați făcut tot ce am spus mai sus, veți avea versiunea pro in loc de cea free trial.

Link download|Crack Uninstall Tool

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu