sâmbătă, 15 decembrie 2012

Descărcați muzica rapid cu music2pc

Muzica, asta e cuvântul pe care toți îl folosim, dar cum o găsim simplu, căutând pe net logic, dar de multe ori când căutam o piesa, găsim zeci de variante mixate si remixate ale ei, pe care probabil unii dintre noi nu le vrem, noi vrem sa auzim piesa așa cum este, nu in tot felul de variante.Calea cea mai simpla de a găsi acesta piesa este sa o căutam la surse sigure, care ne dau doar ce vrem.Cea mai buna sursa nu este un site, este un program ce are in baza sa date mai mult de 100 milioane de piese.Vorbesc despre music2pc, un program simplu si ușor cu un consuma foarte mic de spațiu, aprox. 2-3 MB in varianta de instalare, si 1-2 in varianta portabila.

Music2pc

Music2pc este probabil cea mica si mai simpla simpla aplicație pe care am văzuto pentru descărcat muzica, si am încercat multe, dar nici unul nu am fost mulțumit, am încercat Songr care se promitea a fi ceva bun,
după câteva utilizări mi-am dat seama ce era praf, așa ca am încercat alternative, nici una nu era buna, pana la aceasta, care, chiar face ce promite, ne da ce căutam știți voi când căutam, cu un consum de combustibil (resurse)  foarte mic si cu design-ul plăcut, ce mai a dovedit ca este o aplicație buna si ca va ajunge departe in domeniul sau.


Link download|music2pc

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu