marți, 4 decembrie 2012

Yandex cel mai rapid browser

Azi, m-a rugat un amic sa mă duc pe la sa mă uit puțin la  PC-ul, avea o mica problema la HDD si  nu ii funcționa cum trebuie, se încălzea mult prea rapid si, in câteva minute se închidea PC-ul.După ce i l-am făcut a zis ca daca tot sunt la el, sa ii instalez si Windows 7 Ultimate, pe el am stat câteva zeci de minute si, gata, acum trebuia sa isi instaleze programele necesare, a început cu browser-ul de net pentru ași putea lua restul programelor online. A căutat rapid si a descărcat Yandex, un browser cu baza pe Chrome, dar mult mai rapid decât baza sa.Nici bine nu am ajuns acasă ca am deschis laptop-ul si am descărcat Yandex ,sa vad si eu cum este.Yandex

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L-am folosit  câteva ore la intensitate maxima pe viteza mica(apropo un mic sfat, diferența de viteza  la browsere se vede la conexiunile mai mici de 300 kbps la viteze mai mari nu se va observa diferența)si am fost mai mult decât mulțumit de el.

Ce îmi place cel mai mult la el înafara de viteza este designul lui, deloc clasic si deloc obositor ca in cazul bazei sale, sau a altor browsere cu baza pe Chrome(Comodo Dragon, Google Chrome)nu va veți simți limitați de interfața lui, o puteți personaliza cum doriți. Atunci când deschideți un nou tab, veți vedea ce este mai sus, o lista cu site-urile pe care voi le alegeți, puse in ordinea pe care o doriți.Dezavantajul lui principal este spațiul ocupat pe HDD de 210 MB cam mult, dar spuneți voi la ce este in el, chiar merita, nu?

Avantaje:

1. Viteza mărita cu 1 MB la conexiunile lente si cu 10-20 MB la viteze mari( am văzut la amicu' meu)

2. Interfața plăcuta, rapida si foarte eleganta ,nu o sa va limiteze de loc.

3. In majoritatea cazurilor atunci când intrați pe un site gen sa zicem Youtube raman anumite conexiuni deschise, le puteți închide cu Yandex task manager.

4. Daca aveți mai multe browsere instalate o sa va dea detalii despre fiecare dintre ele cu funcția, About memory

Si multe ar mai fi de spus despre el, dar va las si pe voi sa va mai bucurați de el, si sa descoperiți singuri calitatile lui, pentru ca eu, nu știu ce va place si ce nu, si daca ce am spus eu aici, are, sau nu are vreo importanta pentru voi.

 

Link download|Yandex

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu