vineri, 14 decembrie 2012

SubLight, subtitrări la un program distanta

Sa va spun o poveste din trecutul celui mai mare cinefil din lume, el știa toate filmele si vorbea toate limbile posibile din filme, asta pana intr-o zi când a dat peste ceva ce nu credea ca o sa vadă vreodată, era filmul pe care îl aștepta sa vina dar nu mai venea, nici nu a stat pe gânduri si se puseră pe descărcat.Se pregătise pentru asta toata viața lui, avea totul perfect, pune filmul pe un DVD, si ii da play, sta el ce sta si vine si prima replica, aici se încurca treaba pentru el, limba in care era filmul ii era complet necunoscuta, apuca rapid tableta si căuta subtitrări dar nici una nu era buna, așa ca pleacă pe urmele celui mai bun program de descărcat subtitrări, căuta ce căuta si nu găsește nimic, intra pe un site unde găsește harta către cel mai bun program si anume, SubLight, programul ce găsește toate subtitrări-le din lume pentru toate filmele.

SubLight

Pe scurt la ce am spus mai sus, SubLight este un program cu ajutorul căruia găsiți subtitrare la orice film din

lume, si in orice limba doriți, sincer am observat ceva, găsește doar subtitrări-le in limba din tara in care se afla IP-ul tău, deci va scutește de căutat auirea printre multe limbi care nu va interesează.

Eu personal chiar căutam așa ceva, ca eram multe prea satul sa caut auirea subtitrări pe net, dar ieri seara chiar am fost enervat rău de tot, incat mai mult de o ora am căutat programe, multe nu mergeau cum voiam eu, altele mergeau greu, dar am dat peste acesta fara sa îl caut măcar, pe un blog in categoria jocuri, daca va vine sa credeți așa ceva, lume buna dar e rea(e hai sa nu sărim la gatul omului ca se mai întâmpla).Aceste vine si in versiunea portabile, pe care o am si eu acum.

Link downlaod|SubLight

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu