vineri, 28 decembrie 2012

Despre trucuri si altele in Windows 7

Când omul rămâne fără ce-i trebuie începe sa se gândească la cum ar fi sa facă ceva, in cazul meu nu mă gândesc ci o fac, exemplu este acest articol inc are va anunț ca începând de mâine voi începe sa postez trucuri pentru optimizarea si personalizarea  Windows 7 cu sau fără programe de ajutorare

trucuri win 7

In ultima vreme am tot stat pe gânduri ce sa fac, cu sa fac si mai ales cu sa îmi fac Windows-ul mai bun, mai rapid si mai personalizat cu un minim consum de resurse, si timp fără a utiliza programe specifice acestor gen de lucruri.Am sa postez timp de câteva zile, încă nu am un timp stabilit când voi termina, pentru ca este posibil sa mai apară si altele.Voi mai scrie si despre programe si utilitare de care mu știm sau de care știm si nu le utilizam, deoarece ce noi consumatori de software ni se pare mai simplu sa luam ceva de pe net decât sa folosim ce deja avem.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu