luni, 10 decembrie 2012

KEmulator, testează si joaca jocuri Java mobile pe PC

KEmulator este o aplicație cu ajutorul căreia veți putea încerca orice ce joc sau aplicație in format .jar, adică Java mobile.Eu sincer ii vad utilitatea mult, dat fiind si faptul ca îmi plac jocurile Java mobile, si cum nu mai dispun de un telefon mobil, așa ca mă mulțumesc sa le joc doar pe PC.

KEmulator


























Acesta aplicație poate fi descărcata si pentru smartphone-uri Android, Symbian, iOS, este simplu de utilizat, nu are nu știe ce interfața anosta, este dor un mica aplicație cu ajutorul căreia veți juca jocurile voastre preferate Java mobile oricând doriți. Nu am multe de zis despre ea ca nu am ce sa zic pentru ca nici eu nu știu prea multe.

Link doanload|KEmulator

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu