joi, 13 decembrie 2012

QupZilla, fiu a mai marilor browsere

Ce se întâmpla atunci când doua browsere celebre se căsătoresc, încep sa aibă copiii, logic nu?, nu am glumit deloc cu ce am spus, Google Chrome si  Mozila Firefox au decis sa se căsătoreasca in sfârșit si aibă si ei un copil care mai bun sau mai rău sa ajungă si el la fel de bun ca ei in viitorul apropriat.Cum cea mai buna chestie la copii este ca au cate puțin si de la mama si de la tata dar le au si pe ale lor, face ca browser-ul de mai jos sa fie prima lor încercare.

QupZilla

Daca inca nu va dați seama din ce am spus mai sus, va spun eu, este vorba de un browser multi-platform care îmbina viteza din Chrome si utilitatea din Firefox la un loc si intradevar poate nu face prea bine, dar este si asta un început, nu?

Este un browser light ce nu consuma multe resurse(e asta îmi convine si mie).Când o sa îl deschideți prima

data o sa va simțiți ca acasă, asta doar daca pana acum ați mai folosit Chrome ori Firefox.Interfața seama mult de tot cu cea din Firefox incat nici nu ziceți ca este o imbinatie intre cele doua.

Este un browser bun dar nu grozav, nu are suport pentru extensii, nu mă mira asta, daca ar fi sa aibă pe care  l-ar avea pe cel Chrome ori pe cel din Firefox, deci sa nu ne așteptam prea curând la așa ceva din partea lui.Singurul lucru bun la el este ca are sunt ,un built-in Flash player si AdBlocker.Acesta nu permite sincronizarea marcajelor in diferite OS-uri si dispozitive mobile, cea ce parintii lui o fac ambii(am spus ca re ceva de la mama si de la tata dar le are si pe ale lui).

Acesta compensează prin stabilitatea si performanta sa, desigur ca nu se ridica la standardele parintilor lui si nu cred ca se va ridica prea curând.Singurul lucru care m-a făcut sa îl testez azi toata ziua(si se vede la cat am scris despre el, eu nu prea scriu mult despre nimic, nici măcar la școala nu scriu atât mult, si acolo sunt cam obligat sa o fac)si sa fiu plăcut surprins de viteza si stabilitatea sa, am făcut diferite teste intre el si browser-ul meu principal Comodo Dragon, si cum era de așteptat nu atinge necesarul meu de viteza, dar îl pot folosi secundar pentru accesa diferite site-uri.

Cu alte cuvinte este un browser mic, compact, cu un consum minim de resurse si o viteza mulțumitoare este bun pentru oricine vrea ceva nou.

P.S: Motivul pentru care nu am scris azi cred ca se vede si in ce am spus si in ultimele rânduri, daca nu ați văzut va spus eu am stat toata ziua pe net cu el sa vad cu este.

 

Link download|QupZilla

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu