vineri, 14 decembrie 2012

PeaZip, arhivează ca un profesionist

Cu toți am auzit de WinRar sau 7zip, cele mai mari programe pentru aceste acțiuni, dar cred ca putini am auzit sau am utilizat PeaZip, unul dintre cele mai simple programe de arhivare.Îl folosesc de ceva vreme pe langa WinRar si sunt mai mult decât mulțumit de el, nu are bug-uri, este free si nu mă bate la cap mereu ca mi sa dus licența cum se întâmpla de fiecare data când deschid WinRar.

PeaZip

PeaZip este un program de arhivare light cu un consum minim de resurse, ce oferă o experiența plăcuta la cel mai de baza nivel.Puteți adauaga fișierele pe care doriți sa la comprimați ori sa le decomprimați utilizând

funcția File Explorer din partea stânga a aplicației, sau daca doriți puteți realiza aceste acțiuni din partea de sus.Este ușor de utilizat având o interfața proaspăta si ușor de personalizat cu teme de pe net sau făcute voi foarte simplu din setări.

Printre multele funcții avansate, are si funcții clasice ale unei arhive obișnuite cum ar fi: Criptarea si parolarea fișierelor, este un program fluid si rapid, mai rapid decât WinRar si aproape egal cu 7Zip a demonstrat ca se este un program de top-class ce se poate bate parte in parte cu rivali săi.Scrie 7Z,ARC,BZ2,GZ,PEA, etc si citește; ISO,ACE, WAR,DEB,JAR,NSI, etc.

 

Link download|PeaZip

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu