miercuri, 5 decembrie 2012

Găsește si șterge fișierele si folderele duplicate cu Easy Duplicate Finder

E dimineața, mai este puțin si eu trebuie sa o tai la școala, dar nu înainte de a va arata un program cu ajutorul căruia veți putea găsi si șterge foarte ușor fișierele si folderele duplicate din PC.Nu am folosit acest program mai mult de 5-6 zile, pana când am apucat umpic de timp de a scrie si despre el.Easy Duplicate Finder 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acesta găsește rapid filele duplicate de pe HDD dar si pe diferite foldere alese de voi.Este simplu de utilizat, iar interfața simpla si intuitiva, chiar îmi tine partea, nu de alta da mie nu îmi plac programele prea complicate cu o tona de butoane si interfața grea si obositoare.Știți ca pentru lucrurile simple, ne trebuiesc programe simple.Eu mă grăbesc foarte tare așa ca va las, si ne auzim deseară, sau peste câteva ore când o sa postez ceva la ora de informatica.

Link download|Easy Duplicate Finder

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu