luni, 10 decembrie 2012

Tapek, negrul tot negru ramane

Tapek este o tema Windows 7, potrivita daca ești emo sau iți place negrul mult(e mă rog cam același lucru)sigur o sa iți placa tema asta.Sincer nu-s emo dar tema asta îmi place mult si cred ca o voi folosi pana va voi plictisi(vreo 7-10 zile) si după o sa caut alta, dar nu cred ca va interesează pe voi ce fac eu, sau da.

Tapek


















O tema atât de simpla ca si Windows 98 se lasă bătut in fata ei, ii pupa pixeli si se roagă la Cristi(Dumnezeu) cel de sus sa îl omoare mai repede.Ce, vi de se pare ca exagerez, ca eu nu cred, este chiar o tema wow.Si îmi cer scuze ca nu am postat mai devreme am avut probleme cu Live Writer care nu îmi permitea publicarea, aveam altceva in program in locul acestui articol, si îl voi posta mai târziu.



Link download|Tapek
Extras|Wallpaper

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu