vineri, 28 decembrie 2012

Easy Photo Effects, mai ușor de atât nu se poate

Atunci când ne postam pozele pe rețelele sociale ar fi bine să facem si câteva mici schimbări la ele, să nu le lăsăm așa brute si lipsite de viață sau acțiune, cel mai simplu pentru unii,este sa la pună așa cu sunt ele, brute, dar hai sa lăsam normalul la o parte si sa încercam cu tupeu si curaj, o aplicație pentru efecte, deoarece, uneori veți rămâne surprinși de impactul pe care îl va avea asupra pozelor tale si cat de mult îți vei impresiona amici cu pozele tale scoase din normal.

Easy Photo Effects

Am aici, la purtător cea mai bună ,dar nu singura cu ajutorul căreia puteți face asta, este vorba de o aplicație care intra in categorie aplicațiilor ce ocupa 1 MB sau mai puțin.Este o aplicație interesantă, tocmai acesta este motivul pentru care am zis să scriu despre ea, am încercat câteva  pana sa dau de ea, dar aveau prea multe opțiuni pe care cu siguranță nu le  foloseam vreodată , așa că o data cu reinstalarea Windows-ului am zis să încerc si eu ceva mai nou, si să vad cu este, e bună nu, cea mai bună, dar bună. pentru a da efecte pozelor de pus pe Facebook, sau alte rețele sociale.

Exemplu

Conține paisprezece efecte bine cunoscute cum ar fi: Sepia, B&W, Movie, Tilt Shift, etc, cu totul personalizabile o face foarte bună pentru toți începători, dar si pentru avansați, care cred ca o poza se poate lucra doar cu Photoshop.

Multe nu sunt de spus dar nu are rost, cu putină imaginație si un ochi bun, puteți obține poze interesante si pline de mister.

 

Link download|Easy Photo Effects

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu