luni, 17 decembrie 2012

FreeFixer, scapa de toti "dusmani"

Mulți dintre noi, descărca si instalează programe de pe internet, programe care in unele cazuri conțin, malware, spyware sau viruși.Atunci când instalam un program ne putem baga “dușmanul” in casa, fara ca măcar noi știm ce am făcut asta.Atunci când avem conținut malicious in PC, acesta merge greu, in unele cazuri realizam asta când este prea târziu.Unii “dușmani” nu apar la scanările cu antiviruși, antimalware sau antispyware, deci nu ne ne ajuta prea mult.Programul despre care am sa va vorbesc in continuare este cea mai buna soluție pentru astfel de cazuri.

Freefixer

Programul despre care vorbim este Freefixer, o aplicație care găsește toți “dușmanii” din PC-ul nostru, de la Troieni, pana la Malware, este mic dar cu o putere destul de mare.Cu el găsești si ștergi sau repari orice
fișiere cu probleme.După ce ați terminat scanarea, o va apăra trei opțiuni Fix, Scan again si Save log, daca o sa dați mai jos o sa va puteți alege ce doriți sa eliminați si ce sa păstrați, atenție însa, nu ștergeți ceva ce va trebuie, eu am patito si m-am trezit fara Rocket dock, deci va spun din nou, daca nu știți ce trebuie șters sau păstrat, rugați pe cineva sa va ajute, asta pentru cei ce nu știu ce trebuie sa facă.


Link download|Freefixer

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu