sâmbătă, 1 decembrie 2012

Comodo IceDragon versiunea Firefox la Comodo Dragon

Cum folosesc de mult browserul celor de la Comodo si sunt foarte mulțumit de acesta,  decât Google Chrome. In urma cu câteva ore am fost plăcut surprins de faptul ca Comodo are si un alt browser mai puțin cunoscut si utilizat de oameni, este vorba de Comodo IceDragon, un browser cu baza pe Firefox dar cu puțin din design-ul fratelui sau Dragon.Comodo IceDragon
Acesta este compatibil cu toate extensiile si temele Firefox, are securitatea bazei sale plus securitatea Comodo la un singur loc. Viteza nu lasă deloc de dorit, din punctul meu de vedere cu viteza mea de 200 kbps(da! sa zicem doar ca e ultima data când mai iau net de Vodafone) merge destul de rapid.Stabilitatea  lui este foarte buna, la capitolul  extensii cam lăsa puțin de dorit, deși merg toate, unele merg foarte prost.După ce l-am testat câteva zile, pentru FaraNoi, vechiul meu blog, unde voiam sa public un articol despre el, sunt in măsura sa spun ca, daca nu ai o viteza de minim 200-300 kbps nu merge optim, la capitolul extensii cam lasa de dorit, interfața este minimalista si plăcuta, securitatea mai mult decât optima,  la capitolul stabilitate lăsa de dorit, dar nu mult. Dar hai sa nu ne lăsam dusi de partile negative, si sa aruncam o privire peste partile pozitive ale acestuia care sunt multe printre ele se se număra: scanarea paginilor malware(daca găsește o pagina cu potențial malicios o va bloca automat), rapid si ușor de utilizat, spațiul ocupat HDD este foarte mic in comparație cu fratele sau,protecție totala si nelimitata a datelor, si ar mai fi multe dar mă lungesc cam mult si nu are rost sa o fac, daca voi găsiți mai multe nu ezitați sa comentați, si nu uitați ca mă puteți contrazice oricând, in lagatura cu orice articol de pe blog.Comodo Dragon si IceDragon spatiu ocupat




Link download|Comodo IceDragon

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu