luni, 3 decembrie 2012

Greenshot un program bun de făcut screenshot rapid

Azi, m-a lovit Dumnezeu cu bata in cap, si mi-a arătat cel bun program pentru desktop capturat.Da știu rima nu fost buna dar adevărul asta e, cum orice blogger isi are sursele sale si eu le am pe ale mele, așa ca nu a durat mult pana sa dau de un program mic si util care sa mă scutească de 13 MB ocupați, mai mult inutil, de PicPick un alt program pe care l-am utilizat pana acum.Greenshot











Cu el pot face tot ce făceam cu PicPick ,dar, mai rapid si cu un consum minim, de doar 3 MB per aplicație.Spatiu ocupatAplicația se poate utiliza, fara a fi nevoie sa deschideți programul, deoarece puteți face rapid screenshot din toolbar, fara a fi nevoit sa va complicați mult.
Link download|Greenshot

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu